Hej!

Hej!
 
Det är ganska tyst här som vanligt.. det är lite svårt att veta vad vi skall uppdatera med mellan varven..
har ni några förslag? eller kanske några frågor som vi kan svara på?
 
Föräldrar kursen går som smort och vi lär oss mycket och det känns så otroligt skönt att kunna ventilera tankar och funderingar vi har med andra människor som går igenom samma sak som vi..
 
Det bjuder på både skratt och tårar emellan åt!
 
Jag har blivit så sporrad av föräldrar kursen att jag inte har kunnat hålla mig ifrån saker som våra gamla barnböcker, dom har fått komma med hem och ligger nu i tryggt förvar i vårt framtida tilltänkta barnrum..
Och tänk, att en dag kommer dom faktiskt till att läsas av eller för vårat barn, bara tanken ger fjärilar i magen!
 
 
Den första april skall jag återgå till jobbet äntligen! måendet är så mycket bättre och vi tar ett steg i taget..
vissa ändringar har skett/ kommer till att ske på arbetsplatsen men huvudsaken är att jag faktiskt längtar efter att åter få komma igång även om det sker i små steg!
 
 
För var dag som går så växer sig längtan bara större och större efter vårat barn..
 
Med Varma Hälsningar
Maria
 
 

Kommentera här: