länge sedan

Hej! Nu var det länge sedan vi uppdaterade igen!

Och tiden bara rusar iväg!
Jag har nu återgått till mitt jobb på 50% som jag skall gå på till den sista och sen t trappa upp!
Oturligt nog så trillade jag av hästen relativt illa precis innan jag skulle återgå till jobbet så detta har tyvärr gjort att allt gått lite saktare!

Men snart så är nog allt i sin ordning igen!
I helgen är vi i husvagnen och myser hela kompaniet med både hund och katt.. 

Det blåste halv storm igår så ett par linor gick sönder i infästningen på förtältet..men robert lyckades fixa till det någorlunda igen..

Idag sitter vi mest ute och myser.. Jag virkar lite hjärtan som är tänkta att följa med på framtida loppisar för hjärtebarn..
Och Robert slappar mest!

Det är fint när man bara kan sitta och vara ibland! 

Äntligen har vi fått intyget på föräldrar kursen nu men tyvärr kommer hemutredningen att dröja som till våren.. 

Denna eviga väntan.. Men vad gör man inte för något/Någon som man håller så kärt? 

En dag kommer vi till att vara en fin liten familj och jag kan inte med ord beskriva längtan!

Med varma hälsningar 
Maria